• Fragt 49,- | Gratis ved køb over 700,-
  • Hurtig levering | 2-5 dage
  • Sikker handel | 30 dages returret

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er forsendelsesomkostningerne, når jeg bestiller varer hos jer?
Fragten koster 49 DKK. Dog betaler vi fragten, hvis din ordreværdi overstiger 700 DKK.

Har jeg fortrydelsesret?
Ifølge den gældende købelov har du 14 dages fortrydelsesret. Vi synes imidlertid, at det er for kort tid. Her hos Shirtstore får du derfor altid 30 dages fortrydelsesret. Dette indebærer, at du har 30 dage fra den dato, du modtager din ordre, til enten at ombytte eller returnere produktet. Du har som kunde ret til at åbne emballagen for at prøve produktet. For at få den fulde tilbagebetaling er det imidlertid vigtigt, at varen er i sin oprindelige stand, når den returneres.

Hvordan kan jeg bytte en vare?
Har du modtaget en vare, der ikke passer, eller som du ikke kan lide, er du velkommen til at bytte den.
Klik her for at få detaljerede oplysninger om, hvordan du bytter en vare.

Hvordan kan jeg klage over et produkt?
Har du en reklamation, kan du kontakte vores kundeservice, der fortæller dig, hvordan du klager over et givent produkt.

Jeg skal bruge min vare inden en bestemt dato. Kan det lade sig gøre?
Vi leverer normalt inden for 2-5 hverdage, men hvis du føler dig usikker eller har brug for din bestilling på en bestemt dag, kan du kontakte os på kundeservice@shirtstore.dk, så vi kan give dig et præcist svar samt prioritere din ordre.

Hvor lang er leveringstiden?
Normalt sender vi din ordre af sted dagen efter, du har afgivet din bestilling, hvilket giver en leveringstid på ca. 2-5 arbejdsdage. I meget pressede og travle perioder kan leveringen dog tage op til 14 dage, men det er meget usædvanligt.

Hvordan betaler jeg for min ordre?
Vi tilbyder de mest almindelige betalingsmetoder på markedet såsom kortbetalinger via Dankort, Visa, MasterCard, mens fakturabetaling tilbydes i samarbejde med vores partner Klarna. Du kan også betale via PayPal.

Hvordan behandler I tilbagebetaling af returvarer?
Hvis du returnerer hele eller dele af din ordre, vil din regning enten blive annulleret, eller pengene vil blive overført til din konto, alt afhængigt af hvilken betalingsmetode du oprindeligt har valgt. Når returneringen er godkendt, tager det 2-5 bankdage, før du kan se pengene på din konto.

Hvordan anvender jeg mit gavekort/min rabatkode?
Når du går til kassen, er der et link, hvor du kan indtaste din rabatkode. Dennes værdi vil herefter blive fratrukket dit samlede beløb.

Hvordan sender I min pakke?
Vores ordrer sendes med PostNord, og alt afhængigt af pakkens størrelse leveres den enten til dit hjem som et brev eller alternativt til nærmeste udleveringssted som en pakke, du kan afhente. Jeg har ikke modtaget nogen meddelelse om levering? Når din ordre forlader vores lager, vil du modtage enten en SMS eller en e-mail med et tracking-link, alt afhængigt af den valgte metode. Når pakken er klar til afhentning på udleveringsstedet, vil du modtage en meddelelse fra posten. Det er her vigtigt, at du har indtastet korrekt mobilnummer eller e-mailadresse, da du ellers ikke får adviseringerne. Hvis du har mistanke om, at du har tastet forkert, skal du kontakte vores kundeservice for at få den nødvendige information.

Hvordan fungerer det med ordrebekræftelser?
Straks efter din bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse fra os. Denne fungerer også som en kvittering for dit køb. Hvis du har indtastet en forkert e-mailadresse, og du ikke modtager din ordrebekræftelse, kontakt da venligst vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre i processen.

Hvordan afbestiller jeg?
Kontakt os så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig med at stoppe leveringen af din ordre, alt afhængigt af hvor langt den er i processen. Er varen allerede sendt, har du naturligvis altid mulighed for at gøre brug af din fortrydelsesret, men ordren skal afhentes fra leveringsstedet og sendes tilbage til os. Ellers vil pakken blive behandlet som en uafhentet pakke, hvilket medfører et gebyr.

Hvordan kan jeg vide, hvilken størrelse jeg skal bestille?
Vi har en detaljeret størrelsesguide, som du finder lige her!
Generelt kan vi sige, at basic-teen er normal i størrelsen, mens girly-teen er lille i størrelsen. Hvis du er usikker på, hvilken størrelse du skal vælge inden for girly-teen, anbefaler vi, at du vælger den største af dem.

Kan jeg ændre noget i min ordre?
Du kan ikke selv ændre noget via webshoppen, men kontakt vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig med ændringerne, alt efter hvor langt din ordre er i processen.

Jeg har spørgsmål om et produkt. Hvad skal jeg gøre?
Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@shirtstore.dk. Vi svarer inden for 24 timer på hverdage, men normalt inden for en time i kontortiden. Du kan også kontakte os på telefon 36 96 89 70 på hverdage i tidsrummet fra kl. 9.00 - 14.00.
Bemærk, at der ikke altid vil være dansktalende personale til rådighed. I dette tilfælde vil du få rådgivning på enten engelsk eller svensk.

Hvad gør I for at få trykt kendisser og logoer på tøjet?
Shirtstore har eksklusive licenser fra blandt andre Lucasfilm, Sony Pictures, Universal Pictures, King Features, DC Comics, Warner Bros., Paramount, Disney, Fox og CBS.
Vi har rettigheder til at trykke designs fra deres produktioner. Vi køber også licenserede produkter fra forskellige grossister, hvis vi ikke selv har rettighederne.

Har I virkelig alt på lager?
Ja. Alt, hvad du ser i webshoppen, ligger klar på vores lager i Trelleborg, Sverige.

Hvad er liggetiden hos udleveringsstedet, og hvordan ændrer jeg adresse?
Pakkerne ligger normalt til afhentning på udleveringsstedet i 14 dage. Ønsker du at ændre din adresse eller andre oplysninger på en pakke, som allerede er sendt, kan dette oftest ordnes i samarbejde med postvæsenet. Ændring af oplysninger om en pakke koster 250 DKK (dette er Postens gebyr).

Kan man blive detailhandler for jer?
Ja. Størstedelen af vores sortiment distribueres til detailhandlere. Du kan finde vores grossistbutik på www.hybrisonline.com.

Har I en fysisk butik?
Nej. Shirtstore sælger kun over internettet. Vi sælger en del af vores sortiment til detailhandlere via www.hybrisonline.com, og disse har fysiske butikker flere forskellige steder.

Kan I sponsorere min blog, forening eller klub?
Generelt gør vi os ikke i dette. Men vi forsøger at besvare alle henvendelser, og hvis oplægget føles rigtigt og kan være gavnligt for vores virksomhed, vil vi overveje det.

Må jeg bruge jeres billeder til min blog eller artikel?
Ja, det må du gerne. Men du skal altid angive os som kilde, når du anvender vores billeder.

Jeg er dygtig til at designe og tror, at jeg har et motiv, I kan bruge. Hvad gør jeg?
Vi er altid interesseret i nye designs og motiver. Send en e-mail sammen med nogle skitser i en lav opløsning til info@shirtstore.se, så vi kan kontakte dig.

Hvem står bag Shirtstore?
Det gør Hybris Production AB, læs mere om os her.