Returer & Byten









  • Fragt 49,- | Gratis ved køb over 700,-
  • Hurtig levering | 2-5 dage
  • Sikker handel | 30 dages returret

At returnere varer

Ingen handel er afsluttet, før du har modtaget, testet og godkendt dine varer. Derfor har du en 30 dages fortrydelsesret, når du handler med Shirtstore. Kort sagt, du skal være helt tilfreds, ellers får du pengene tilbage!

Dette indebærer, at du, efter at have modtaget varerne, har 30 dage til enten at bytte dem eller få pengene tilbage. Du har naturligvis ret til, uden ekstra omkostninger, at åbne emballagen for at prøve produktet. For at få den fulde tilbagebetaling, når du returnerer en vare, skal den returnerede vare være i sin oprindelige stand.

Hvordan kan jeg bytte en vare?
1. Udfyld retursedlen, som du kan downloade her.
2. Før du sender varen tilbage, anbefaler vi, at du tager tilbage til det pågældende udleveringssted og beder dem om at hjælpe dig med porto, da du selv er ansvarlig for returportoen. Vores adresse kan du finde på både hjemmesiden og retursedlen. Gem altid din kvittering fra postvæsenet.
3. Når vi har modtaget og godkendt returvaren, sender vi det nye produkt til dig.


Hvordan returnerer jeg en vare?
1. Udfyld retursedlen, som du kan downloade her.
2. Før du sender varen tilbage, anbefaler vi, at du tager tilbage til det pågældende udleveringssted og beder dem om at hjælpe dig med porto, da du selv er ansvarlig for returportoen. Vores adresse kan du finde på både hjemmesiden og retursedlen. Gem altid din kvittering fra postvæsenet.
3. Når vi har modtaget og godkendt returvaren, overfører vi pengene til dig.

Hvordan kan jeg klage over en vare?
Har du en reklamation, bedes du først kontakte vores kundeservice og afvente yderligere instruktioner om, hvordan du går videre med din klage.

Alle de pakker, vi sender afsted, er forsikret. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du straks anmelde det. Har du hentet og åbnet pakken, før du opdager skaden, skal du kontakte os. Transportskader skal indberettes til os inden for "rimelig tid", fra fejlen er opdaget eller burde have være opdaget. Klager, der finder sted inden for to måneder fra købstidspunktet, bliver altid betragtet som inden for "en rimelig tid". Hvis du ønsker at bytte eller returnere en vare, står du selv for returportoen. Gem altid følgesedlen/kvitteringen, indtil returhandlen er afsluttet. Denne skal altid bruges ved en eventuel klage.

Returadresse:
Hybris AB
Genvägen 1
231 62 Trelleborg
Sverige